Prihodnost avtomobilov, njihovih proizvajalcev in dobaviteljev v avtomobilski panogi bo svetla za tiste, ki bodo odprti in pripravljeni na prehod v nove tehnologije kot so: avtonomna vožnja, elektrifikacija, povezljivost in storitve mobilnosti. V nemškem avtomobilskem koncernu BMW so na te izzive pripravljeni, je danes na sejmu Feel the Future zatrdil Dirk Arnold, podpredsednik za znamko BMW i in področje e-mobilnosti v BMW Group. Arnold je kot osrednji govorec prvega sejemskega dne med drugim opozoril, da je mobilnost veliko več kot zgolj avtomobil.

Spremembe, ki jim bo avtomobilska industrija priča v naslednjih treh letih bodo pomembnejše od tega, kar smo videli v zadnjih 30 letih. Po besedah Dirka Arnolda so v družbi BMW dobro pripravljeni na te izzive, saj so že zelo zgodaj sprejeli pomembne odločitve v tej smeri. Že pred 10 leti so začeli s projektom i, ki je zdaj dobro poznan kot BMW i.

Z BMW i so v zadnjih letih na trg prinesli številne sodobne ideje, ki naslavljajo težave s povečanjem urbanizacije in spremembami sistema vrednot pri mladih kupcih. Z blagovno znamko storitve DriveNow so vodilni ponudnik souporabe električnih vozil. Po Arnoldovih besedah je vsako deveto prodano vozilo na električni pogon po svetu njihov BMW i3, kar štirje od petih kupcev BMW i pa prej ni vozilo avtomobila te blagovne znamke. Trenutno so sicer prav državne subvencije tisti ključni dejavnik, ki bo dal električni mobilnosti potreben zagon.

BMW Group Slovenija je ob tej priložnosti na sejmu prvič po svetovni premieri na avtomobilskem salonu v Frankfurtu slovenski javnosti ekskluzivno predstavil prenovljen BMW i3. Ob prenovljenem BMW i3 pa lahko obiskovalci na sejmišču občudujejo še unikatnega superšportnika BMW i8, ki ga je poslikal priznani ilustrator Mitja Bokun.