12. april 2012:

Peugeot Slovenija: Trg lahkih gospodarskih vozil je stabilen

 

Razmere na trgu lahkih gospodarskih vozil so letos podobne lanskim.  Le eno- ali dvoodstotni padec večinoma beležijo pri prodaji vozil, sicer pa je trg zelo stabilen. Gospodarska vozila so eno redkih avto-moto področij, kjer bistvenih padcev po začetku gospodarske krize niso beležili, je na današnji predstavitvi Peugeotovih prenovljenih vozil  Expert in Partner v okviru sejma Gospodarska vozila povedal Jožko Tomšič, direktor Peugeot Slovenija.

Na trgu lahkih gospodarskih vozil ima Peugeot Slovenija trenutno po njegovih besedah največji tržni delež.  415 vozil so doslej prodali, kar predstavlja dobrih 25 odstotkov na našem trgu.  Njihov delež je od leta 2009 ves čas naraščal in ekspanzijo doživel lani, ko so prodali kar 1656 vozil. Kot je razložil Tomšič, je do večjega porasta prišlo med leti 2010, ko je njihov delež znašal 19,2 odstotka in 2011, ko je narasel na 26,3 odstotka.

Peugeot Slovenija se na specializiranem sejmu Gospodarska vozila v okiviru sejemskega četverčka predstavlja tretjič. Tomšič vidi sejem kot odlično priložnost za predstavitev njihovega voznega parka, tokrat so na razstavni prostor pripeljali novega Experta in Partnerja. Expert je pri prodaji vozil v segmentu K1 pri nas na 4. mestu. Njihov Partner UP je v segmentu C1 na drugem mestu, računajo, da bi letos prodali 600 teh vozil. V segmentu F1 je prodaja Partnerja VU na tretjem mestu. »Cilj prodaje letos je 240 vozil,« je še povedal Tomšič.

Tržni uspeh novega Peugeot Partnerja želijo povečati s prenovljenim stilom in najnovejšimi tehnološkimi dosežki s področja tipov motorjev. Na te atribute stavijo tudi pri novem Peugeot Expertu.