Na prvem sejmu Feel the Future so predstavlja tudi 10 obetavnih start-up podjetij, ki jih je Celjski sejem v sodelovanju s partnerji izbral na natečaju iFEEL start-up 2017. Tri izmed njih, podjetja Viar, 45HC in Optiheat so prejela priznanja Celjskega sejma in denarno nagrado Nove KBM.

Celjsko sejmišče že dobro poznajo v podjetju Viar, saj so se pred dvema letoma na sejmu MOS predstavljali med MOSovimi podjetnimi talenti, tokrat so izkoristili priložnost še za predstavitev na bolj specializiranem sejmu. »Smo celjsko podjetje, ki dela na tem področju, zato se nam je zdelo prav, da smo zraven. Na MOSu je veliko več ljudi, ki pridejo mimo, samo malo pogledat. Na tem sejmu pa so bolj poslovno orientirani obiskovalci, zato se je tukaj lažje pogovarjati,« pravi eden od ustanoviteljev Jernej Mirt. Viar podjetjem omogoča ustvarjanje privlačnih, neliearnih in interaktivnih izkušenj virtualne in razširjene resničnosti. Viar je na prvem sejmu Feel the Future za največ osvojenih točk strokovne komisije prejel zlato priznanje Celjskega sejma in 500 evrov denarne nagrade Nove KBM.

Srebrno priznanje Celjskega sejma si je prislužilo podjetje 45HC, ki je ponudnik inovativne spletne platforme, ki omogoča enostavno naročanje ladijskih prevozov in nadzor nad pošiljko. Ponaša se z več kot 200 registriranimi strankami iz Slovenije, Avstrije, Hrvaške in Madžarske. Njihove storitve so primerne tudi za manjše uvoznike, podjetje pa je v zadnjem letu s pomočjo angelske investicije poslovanje izboljšalo za kar 700 odstotkov. Ob srebrnem priznanju je podjetje 45HC prejelo še 300 evrov nagrade Nove KBM.

Med tremi start-upi, ki so prejeli največ točk strokovne komisije, je tudi podjetje Optiheat, ki je prejelo bronasto priznanje Celjskega sejma in 200 evrov Nove KBM. V podjetju razvijajo pametne kontrole za toplotne črpalke. »Toplotne črpalke povežemo v cloud, tja pošiljamo podatke in potem optimiziramo delovanje,« razlaga Rok Lončarič, direktor podjetja Optiheat. Njihov sistem je primeren za toplotne črpalke tipa voda/zrak različnih proizvajalcev in predstavlja nadgradnjo obstoječih. Končnemu porabniku omogoča od 10- do 20-odstotni prihranek pri porabi energije za ogrevanje.

Na natečaju iFEEL start-up 2017, ki ga je Celjski sejem pripravil v sodelovanju s partnerji Acceleration Business City, Inkubator savinjske regije, Start:up Slovenija, Start:up Maribor in Siemens, so si brezplačno predstavitev na sejmu prislužili še: Inden, ki predstavlja rešitev za boljšo cenovno obveščenost in celovit nadzor nad nakupom energentov podjetij. Simbioza Genesis predstavlja spletni asistenčni center za pomoč starejšim Magda, podjetje Vastok pa svojo rešitev AlpStories za prenašanje izkušnje »prosumerstva« iz medmrežja v kozmetično industrijo, kjer s pomočjo robotskega sistema omogočajo posameznikom, da z mešanjem naravnih sestavin, avtomatiziranim procesom naročanja, etiketiranja in celo izdelave lastne blagovne znamke ustvarijo lasten izdelek kar od doma. Podjetje Blue Code si je nastop prislužilo z mobilno plačilno shemo za evropske banke, Eggos pa za svoj EggBOX, prvo prenosno in popolnoma brezžično blagajno. Podjetje Feelif predstavlja učni pripomoček za slepe in slabovidne, ID.Conference pa celovito rešitev za organizacijo konferenc.