26-letna Neža Mlakar in 23-letna Karmen Meze sta najboljši prijateljici, ki sta svoje sanje in ideje prenesli tudi v poslovni svet, in sicer v obliki dobrot na palčki. La Popsi so naravne 100 % sadne lučke brez dodanega sladkorja, konzervansov, umetnih barvil, glutena in laktoze, zato so primerne tudi za alergike. »Kakovostno sadje zbereva, olupiva in to gre v lučko. Je nekakšna zdrava sladkarija,« razlaga Karmen Meze. Na idejo o tovrstni lučki sta dekleti prišli zaradi njunih otrok. »Obe imava dve leti stara fantka. Želeli sva jima ponuditi nekaj, kar ne bi vsebovalo toliko sladkorja, saj ga otroci na splošno zaužijejo več kot dovolj. Ravno je bilo poletje, zato sva začeli doma malo ustvarjati,« pojasnjuje. Kmalu sta ugotovili, da njune lučke niso privlačne zgolj za otroke, zato sta se odločili, da se tega lotita bolj resno.

Eno leto je trajalo, da sta svojo idejo realizirali, aprila letos pa sta prodali prvo lučko. Do danes njuna ponudba obsega že celo paleto okusov, od koktejla mojito, nektarine, manga in lubenice do čokolade z lešniki in kave. Za zimo že planirata nove produkte, ki pa ne bodo na palčki. Prodajati bosta začeli bombone in čokolade ter tudi pri njih poskušale ohranjati vizijo izdelkov brez sladkorja in dodatkov. »Trenutno je najin glavni cilj najti investitorja. Toliko kot narediva namreč prodava. Povpraševanje je preveliko in mu ne morava zadostiti. Ko nama to uspe, se nameravava razširiti tudi v tujino,« pojasnjuje Karmen Meze.

Nad odzivom obiskovalcev MOSa sta bili zelo navdušeni, saj sta že prvi dan prodali ogromno lučk. La Popsi lahko v času sejma za 2,5 evra poskusite na njuni stojnici med MOSovimi podjetnimi talenti v dvorani L1, na voljo pa so tudi v določenih lokalih po Ljubljani in na raznih dogodkih po Sloveniji. »Drugo leto se širiva na Štajersko, Dolenjsko. Počasi se daleč pride,« pravi mlada podjetnica.