»Takšne storitve za enkrat dejansko še ni nikjer na svetu,« pravi Dean Habuš, izumitelj spletno mobilne platforme OptiBar, ki je orodje za optimizacijo poslovanja lokala na eni strani in orodje za dobavitelje na drugi. Habuš se je s svojim OptiBarom eden od desetih letošnjih MOSovih podjetnih talentov, ki se predstavljajo v sejemski dvorani L1.

Lokalu aplikacija torej omogoča usklajevanje izmen, interno komunikacijo, pregled akcijskih ponudb, enostavno knjiženje in avtomatski prenos dobavnic v zalogo, dobaviteljem pa povratno informacijo glede njihovih trgovskih zastopnikov, njihovih potnikov, kakšno je stanje in njihov tržni delež na terenu ter možnost direktnega komuniciranja z lokali. »Smo prvi, ki smo odprli nek direkten digitalni komunikacijski kanal za lokale in dobavitelje,« pravi Habuš, ki je do ideje o platformi prišel po tem, ko je spoznal, da so razmere v našem gostinstvu na slabšem nivoju kot je sprva mislil. »Sam sem začel že nekaj časa nazaj delati v gostinstvu. Naredil sem tudi vse certifikate za kavo v Italiji in delal kot barista. Potem pa sem naredil svoj prvi startup – tricikli s kavo po Ljubljani. Podpisal sem strateško partnerstvo z Atlantic Grupo in ob sodelovanju z več lokali ugotovil, kakšno je stanje,« priznava. S svojim mentorjem pa je že nekaj časa sodeloval na drugih poslovnih idejah, kar je privedlo v odlično poslovno priložnost. »Zadevo smo otvorili šele 20. februarja. Seveda pa je v ozadju že eno leto razvoja, raziskav in testiranja, kjer smo že takoj prejeli dober odziv,« dodaja.

Slovenija je po njegovih besedah le začetek oziroma testni trg. »Slovenija je zelo dobra za preizkušanje te zadeve. Smo majhni in povezani,« razlaga.