Med mladimi so zadnja leta tetovaže pravi hit. Mlada podjetnica Jasna Grbič se je tudi sama odločila za ta način poslikave telesa, kasneje pa se je srečala s težavo izbire primerne kreme za nego novonastale tetovaže. Tattoo care je prvo slovensko mazilo za nego tetovaž, ki se je letos uvrstilo med 10 MOSovih podjetnih talentov.

»Nega je najbolj pomembna prvih 14 dni po tetoviranju, saj s tem skrbimo, da je tetovaža lepa celo življenje.« Ideja Jasne Grbič izhaja iz popolnoma osebne izkušnje. »Do tega sem prišla, ker na trgu ni bilo produkta za nego tetovaž. Imela sem operacijo hrbtenice, ki mi je pustila brazgotino, za katero sem se odločila, da si jo prekrijem s tetovažo. Prvih 14 dni primerne kreme za nego nisem našla in takrat sem začela raziskovati. Prišla sem do popolnega produkta za nego tetovaž Tattoo care.« Mlada in nadobudna podjetnica se je povezala z znanim slovenskim kozmetičnim podjetjem. »Skupaj smo razvili najboljšo formulo za nego po tetoviranju s ciljem, da se koža čim hitreje zaceli in ohranja tetovažo.«

Novoustanovljeno podjetje se je že dobro pozicioniralo na slovenskem trgu. »Tattoo care se prodaja v trgovinah Spar, predstavili smo se tudi v oddaji Štartaj Slovenija. Sedaj smo razširili prodajo v vseh 100 Sparov, začenjamo pa tudi s prodajo v tujini in spletno prodajo.«

V šali Grbičeva doda še, da je na sejmišču veliko mladoletnih obiskovalcev, ki jih zanima vse o tetovažah, zato pravi, da je za nove stranke v prihodnjih letih ne skrbi.