Največja poslovno-sejemska prireditev širše regije MOS, bo v septembru 2017 doživela jubilejno 50. ponovitev. Obletnico so v Celjskem sejmu izkoristili za še večjo vsebinsko segmentacijo sejma na pet ključnih področij, vše večjem obsegu in s še naprednejšimi tehnologijami bo na MOSu znova Stičišče znanosti in gospodarstva, projekt Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport, ki ga vodi član Sveta za znanost in tehnologijo RS Janez Škrlec. 50. MOS bo v Celju od 12. do 17. septembra 2017.

Pet ključnih področij MOSa je: MOS – gradnja in obnova doma, MOS – turizem in gostinstvo, MOS – oprema in materiali za obrt in industrijo, MOS – izdelki široke potrošnje, MOS – poslovne storitve in poslovne priložnosti v tujini. V Celjskem sejmu pojasnjujejo, da bodo vse aktivnosti priprave sejma prilagajali tej segmentaciji.

Uspešno Stičišče znanosti in gospodarstva prihodnje leto še v večjem obsegu

Pomembno pozornost bodo na MOSu znova namenili predstavitvi novih tehnologij, ki nastajajo v sodelovanju znanosti in gospodarstva. Po besedah vodje Stičišča znanosti in gospodarstva Janeza Škrleca ima projekt vse možnosti za še večjo predstavitev najnaprednejših tehnologij, ki so bila uspešno začrtana v 2016. »Stičišče znanosti in gospodarstva je bil izjemno uspešen in odmeven sejemski projekt Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport v okviru sejma MOS 2016,« ocenjuje Škrlec in dodaja, da je stičišče prvič doslej sejemsko povezalo najbolj ugledne razvojno-raziskovalne in izobraževalne inštitucije in tehnološko usmerjena podjetja. V okviru stičišča je sodelovalo 16 različnih razvojno-raziskovalnih in izobraževalnih inštitucij in 14 tehnološko usmerjenih podjetji.

V Celjskem sejmu si želijo, da projekt stičišča postane sejemska stalnica, saj omogoča neposreden stik znanosti in gospodarstva. Na prvem Stičišču znanosti in gospodarstva je bilo sicer javnosti predstavljeno tudi več kot 40 visokotehnoloških inovacij, tudi prvi bionski človek za izobraževalne namene bodočih inženirjev bionike, ki je po Škrlečevih besedah tudi prvi tovrstni projekt v Evropi.

Več kot 1,5 milijona obiskovalcev samo v zadnjem desetletju

»MOS v svoji polstoletni zgodovini ni le sledil, temveč je aktivno sooblikoval trende v gospodarstvu. Da bo tudi v prihodnje kos izzivom, smo za 50. MOS izpostavili ključna vsebina področja, ki jih od nas pričakujejo razstavljavci, in od obojih obiskovalci sejma,« pojasnjuje izvršni direktor družbe Celjski sejem mag. Robert Otorepec. V Celjskem sejmu so ponosni na tradicijo svojega MOSa. Sejma, ki je v petih desetletjih oblikoval številne uspešne podjetniške zgodbe, nova partnerstva, izobraževal in omogočal ugodne nakupe končnim kupcem. Svoje osnovno poslanstvo direktnega povezovanja kupcev s ponudniki izdelkov in storitev, kar slednjim omogoča takojšnje prilagajanje ponudbe ter pridobivanje koristnih povratnih informacij, bo v prihodnjih desetletjih še nadgrajeval v skladu s sodobnimi trendi, poudarjajo v največji domači sejemski hiši. Ob tem dodajajo, da učinkovit sejemski nastop sicer zahteva dobro pripravo, a so rezultati običajno boljši, cenejši in takoj merljivi. Sejmi so pomembno orodje za krepitev blagovne znamke.

V Celjskem sejmu pa so tudi v sklepnih dogovorih, da Hrvaška postane prva država partnerica v zgodovini sejma. Na MOSu so sicer Celjani samo v zadnjem desetletju gostili več kot 1,5 milijona obiskovalcev in več kot 15.000 razstavljavcev iz 40 držav.