»Danes je zelo pomembno, da smo povezani s sodobno tehnologijo. Še posebej Google predstavlja okno v svet, kjer vidimo, kaj ponujajo podjetja iz celega sveta, prav tako pa omogoča možnost samopromocije,« je današnje predavanje o uporabnosti Googlovih orodij za podjetnike otvoril predsednik Obrtno-podjetniške zbornice Branko Meh.

»Trg je danes izredno zasičen, želje kupcev so zahtevne in se stalno spreminjajo. Zato je še tako pomembno, da se targetiranja kupcev lotimo z digitalnim marketingom,« trdi Alan Pavlič, direktor podjetja GoClick, ki je strateški partner velikega Googla. Spadajo med 0,3 % najuspešnejših Google partnerjev na svetu in skrbijo za učinkovit celostni spletni nastop svojih naročnikov.

Predstavnica Googla za Srednjo in Vzhodno Evropo Alexandra Krawczyk je prisotnim predstavila sodelovanje s podjetjem GoClick, ki je njihov edini partner v Jadranski regiji. »Lahko imaš dober izdelek, vendar če ne moreš doseči potencialnih kupcev, ti ta ne koristi. Ne glede na to kakšne produkte ali storitve ponujate, je nujno da ljudje za njih vedo,« je izpostavila. Google želi biti podjetjem v korist, njihove roke do uresničitve tega pa predstavljajo ravno njihovi partnerji. »Google je na trgu že preko 20 let in tudi mi se stalno premikamo z njim ter se mu prilagajamo,« pravi in poudarja, da živimo v dobi, kjer smo konstantno na spletu in ljudje preživijo skoraj tri ure na dan na telefonu. »Kaj to pomeni? Da ima vsako podjetje ravno toliko priložnosti, da jih nekdo opazi. Določena orodja, ki jih ima Google, so ravno s temi nameni primerna za podjetja,« trdi.

Prava stranka, v pravem trenutku, na pravi način

Zaradi nasičenosti in zahtevnosti današnjega trga sta prepričanje in doseg stranke toliko težja. Google pa po besedah Krawczykove zna pravilno izkoristiti tako imenovane mikro trenutke, ko ima določeno podjetje sekundo priložnosti, da jih nekdo opazi. Podjetje mora zato poskrbeti, da je tam, kjer so potencialne stranke, da ima navedene vse uporabne informacije – tako lokacijo kot kontaktne podatke, in da je hitro, kar pomeni čim hitrejše delovanje in odpiranje spletne strani. Googlovi podatki namreč kažejo, da več kot polovica potencialnih strank po treh sekundah zapusti stran, če se ta v celoti ne naloži.

Tukaj pride na vrsto partner kot je GoClick, ki s podjetjem naredi individualni posvet, zanj razišče trg in pripravi načrt, podjetju predstavi svojo marketinško strategijo, z njim sklene pogodbo o sodelovanju, pripravi oglasne strukture in kreative, s podjetjem potrdi predlog in nato prične z oglaševanjem. Nekateri od načinov oglaševanja obsegajo izpostavitev na prvi strani brskalnika Google, prikazno oglaševanje na njihovi mreži, Gmail sponzorirane promocije, kot tudi YouTube, Facebook in Instagram oglaševanje. »Po nekem času se ugotovi, kaj je za določeno podjetje res najbolj primerno, in se potem počne ravno to,« dodaja Tadej Glavan z GoClick-a.