Strokovnjaki predvidevajo, da bo do leta 2050 svetovna populacija narasla za približno 47 % – govorimo torej o ogromnem globalnem trgu s hrano in živili, kar bolj kot vse drugo priča o tem, da je v kmetijstvu še izjemno veliko priložnosti. Enostavno povedano, kmetijstvo se mora na svetovni ravni v naslednjih 30. letih podvojiti, da bi lahko zadostilo potrebam naraščajoče svetovne populacije. V Sloveniji se s kmetijsko dejavnostjo trenutno ukvarja okoli 75 tisoč kmetijskih gospodarstev in to število v primerjavi s preteklimi leti upada. Obetajo se nam nove priložnosti – jih lahko slovenski kmetje izkoristimo?

Novosti v tehnologiji kmetijske mehanizacije, napredni načini in sistemi pakiranja, učinkovita raba energije in sredstev, predvsem pa povezovanje in tesno sodelovanje med ponudniki in potrošniki, so osnovne zahteve, ki bodo določale o uspehu v prihodnosti. V preteklih nekaj letih se je kmetijstvo že izjemno spreminjalo in prilagajalo. Zahteve in prilagoditve, ki jih trgu postavlja sodobna tehnologija, se odražajo povsod – sodobne tehnologije prinašajo v svet kmetijstva in gozdarstva nove priložnosti in velik potencial za hiter napredek. Inovacije definirajo nove uspehe in kmetovalci, ki se osredotočajo na inovacije in večjo učinkovitost, bodo tisti, ki bodo določali prihodnost te panoge. Tudi v slovenskem kmetijstvu se že odražajo posledice generacijskih sprememb, mlade generacije, ki prevzemajo kmetije, so odrte za novosti in tehnološke inovacije.

Tehnološke inovacije so seveda prevzele tudi trg kmetijske mehanizacije. Jim sledite? Poznate nove rešitve? Sta vaše orodje in mehanizacija zares optimalna in vam  vam prinašata največ za vaš denar?  Novosti iz sveta kmetijske in gozdarske mehanizacije, novi trendi podporne tehnologije predvsem pa nove poslovne priložnosti – to so le osnovne stvari, zaradi katerih je nujno, da se tudi vi udeležite sejma Agritech 2019.

Dogodki, kot so specializirani sejmi, vam omogočajo spoznati nove priložnosti, ki vam jih trg ponuja. Razstavljavci, obiskovalci – vse to so vaše potencialne stranke, s katerimi morate ohranjati stik in jih vseskozi na novo spoznavati, če želite tudi vi zadovoljevati njihove potrebe in krepiti svoje poslovanje. Spoznajte nove ljudi, nove priložnosti, nove dobavitelje in potencialne poslovne partnerje. Sejem ni le priložnost za nakup, sejem je priložnost za prodajo, tudi, če niste razstavljavec. Kje boste sicer srečali na enem mestu toliko posameznikov, povezanih s svojim poslom? Številna predavanja in spremljevalne aktivnosti so vir navdiha in porajajo nove poslovne ideje. Bodite z nami, predstavite se, bodisi kot razstavljavec ali obiskovalec.